کرج، چهارمین شهر بزرگ ایران است که با قریب به 2 میلیون نفر جمعیت در حدود 30 کیلومتری تهران قرار گرفته است. به دلیل جمعیت بزرگ این شهر، تدریس شیمی در کرج و تدریس شیمی کنکور در کرج از جمله خدماتی اند که با تقاضای روزافزون در این شهر مواجه هستند.

در این بخش شما می توانید بهترین موسسات آموزشی کرج را بشناسید و با شیوه برگزاری کلاس شیمی کنکور، المپیاد و… با اساتید برتر شیمی کرج آشنا شوید.

بهترین استاد شیمی کنکور کرج

در کرج هم مثل تهران اساتید شیمی زیادی مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از آنها فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر تهران (مثل دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشگاه امیرکبیر و…) هستند، جزوات و کتاب های آموزشی پرفروش تالیف کرده اند، سابقه سالهای طولانی تدریس دارند و شاگردانی با رتبه برتر کنکور داشته اند.

به عنوان مثال از اساتید برتر شیمی کنکور کرج می توان به استاد دهقان، استاد حسین، استاد نظریان، استاد خداخواه و… اشاره کرد. این اساتید معمولا کلاسهای خود را به صورت حضوری (فقط در کرج و تهران) و همچنین به صورت مجازی (در سرتاسر ایران) برگزار می کنند.

همچنین آموزشگاهای کنکوری مثل مجتمع فنی هدف، آموزشگاه علمی پرهام، آموزشگاه کنکور علوی، آموزشگاه پژوهندگان علم و… از موسسات شیمی کنکور قدیمی و مشهور در کرج هستند.

اگرچه ثبت نام در یک کلاس شیمی کنکور در یک موسسه آموزشی کنکور در کرج، مزایای خاص خودش را از نظر هزینه دارد، ولی با صرف اندکی هزینه بیشتر، می توانید با یکی از اساتید عضو بنیاد ملی نخبگان در کرج به صورت خصوصی کلاس داشته باشید تا با توجه و تمرکز بیشتری که در یک کلاس خصوصی نسبت به یک کلاس گروهی بر روی شما وجود خواهد داشت، خیالتان از وضعیت شیمی کنکورتان راحت شود.

بیشتر بخوانید: بهترین اساتید شیمی کنکور ایران + لیست اساتید

بیشتر بخوانید: برای تدریس خصوصی شیمی کنکور به کجا مراجعه کنیم؟ + نکات طلایی که باید بدانید

تدریس المپیاد شیمی در کرج

المپیاد دانش آموزی شیمی از پرطرفدارترین رقابت های علمی در میان دانش آموزان ایرانی است و سالانه ده ها هزار نفر از دانش آموزان دهم و یازدهم در این آزمون ثبت نام می کنند.

مرحله اول المپیاد شیمی معمولاً بهمن ماه هر سال برگزار می شود و از بین ده ها هزار شرکت کننده، کمی بیش از 1000 نفر پذیرفته می شوند و می توانند در مرحله دوم المپیاد شیمی شرکت کنند که در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

در مرحله دوم نیز از بین این تعداد شرکت کننده، حدود 40 نفر پذیرفته می شوند که مدال المپیاد شیمی این تعداد از دانش پژوهان قطعی می شود. در مرحله سوم از بین این 40 نفر، آزمون هایی برگزار می شود و در نهایتا 8 نفر موفق به اخذ مدال طلای المپیاد شیمی می شوند و از شرکت در کنکور معاف می شوند.

متاسفانه در کرج تاکنون امکانات زیادی برای شرکت در کلاس المپیاد شیمی مهیا نبوده است و دانش پژوهان متقاضی المپیاد شیمی در کرج اغلب مجبور بوده اند برای شرکت در کلاس های خصوصی المپیاد شیمی به تهران بروند.

اکنون شما می توانید از طریق تماس با ما، با بهترین اساتید المپیاد شیمی در کرج آشنا شوید. لازم به ذکر است تمامی اساتیدی که ما به شما معرفی می کنیم در سطح کرج هم به صورت خصوصی تدریس می کنند و همگی مدال آور المپیاد شیمی، مولف کتاب و جزوات المپیاد شیمی و متخصص حرفه ای تدریس این رشته هستند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره تدریس خصوصی شیمی دهم (قیمت و…)

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی تدریس خصوصی شیمی یازدهم (مفهومی)

بیشتر بخوانید: تدریس خصوصی شیمی دوازدهم با قیمت مناسب و اساتید برجسته

تدریس شیمی دانشگاهی در کرج

وجود دانشگاه های بزرگ در کرج، مثل دانشگاه آزاد کرج، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه پیام نور و… سبب شده است تقاضا برای کلاسهای شیمی دانشگاهی در کرج نیز بسیار وسیع باشد.

در کلاسهای خصوصی شیمی دانشگاه در کرج تمام مباحث شامل شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، شیمی فیزیک، شیمی عمومی، شیمی دارویی و… با شما کار خواهد شد و آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های شیمی دانشگاهی به شما داده خواهد شد.

شما می توانید از طریق پل های ارتباطی درج شده در همین صفحه با استاد شیمی دانشگاهی کرج (فارغ التحصیلان رشته های شیمی دانشگاهی، اعضای انجمن شیمی و…) آشنا شوید و به صورت مستقیم با آنها تلفنی صحبت کنید یا از طریق شبکه های اجتماعی با آنها در تماس باشید.

تماس با تیم اساتید شیمی ایران

  • مشاوره: 09337783020 - استاد حسین زمانی نسب طلای المپیاد شیمی
  • تلگرام: @HosseinZamaninasab
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم پاسخگویی تلفنی، در واتس اپ یا تلگرام به همین شماره پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تدریس خصوصی شیمی در کرج

ویژگی های کلاس شیمی و دبیر شیمی خوب کنکور در کرج چیست؟

هر روزه در سرتاسر ایران هزاران جلسه کلاس شیمی کنکور چه به صورت خصوصی و چه به صورت گروهی برگزار می گردد.

با این حال خروجی همه این کلاسها مثل یکدیگر نیست و بسیاری مواقع دانش آموزان از شرکت در کلاسهای کنکور ابراز پشیمانی می کنند و احساس می کنند بودجه و زمان آنها تلف شده است.

برای پیشگیری از این مساله و تلاش برای شرکت در یک کلاس خوب شیمی کنکور در کرج لازم است نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

با استادی کلاس بردارید که تجربه کافی داشته باشد

یکی از مهمترین نکات در انتخاب کلاس خصوصی شیمی کنکور در کرج، شرکت در کلاس های استادی است که تجربه آموزشی خوبی داشته باشد.

سابقه صدها یا هزاران ساعت آموزش، باعث می شود استاد مورد نظر به تسلط بسیار بالایی در انتقال مفاهیم به دانش آموزان دست پیدا کند و در بسیاری موارد سبک تدریس اساتید قدیمی، به خصوص آنهایی که مرتباً دانش خود را به روز می کنند، با اساتید جدید قابل مقایسه نیست.

راه حل: دبیران تیم اساتید شیمی ایران، همگی تجربه بالای آموزشی و رزومه درخشان دارند.

رزومه استاد موردنظر را بخواهید

کافیست در کنکور سراسری شرکت کرده باشید تا با یک بار مرور مباحث شیمی دبیرستان و احیانا کسب درصد نسبتا بالا در درس شیمی بخواهید از طریق تدریس آن پول خوبی به جیب بزنید.

ولی آیا شرکت در کلاسهای کسی که صرفاً با مباحث شیمی کنکور آشنایی دارد یا استادی که مثلاً عضو انجمن شیمی ایران، عضو بنیاد ملی نخبگان، برنده مدال المپیاد شیمی، مولف جزوات و کتب برتر شیمی و دارای سالها تدریس در این زمینه است؟

پس سعی کنید قبل از هرچیز برای برداشتن تدریس خصوصی شیمی کنکور در کرج، از استاد موردنظر رزومه کامل بخواهید و در صورت لزوم مدارک مرتبط برای اثبات آن رزومه را هم از او بخواهید.

راه حل: دبیران کنکور اساتید شیمی ایران، مدال آور المپیاد شیمی و از اعضای بنیاد ملی نخبگان و انجمن شیمی هستند.

درباره شیوه تدریس از مدرس کنکور پرس و جو کنید

یکی از مهمترین تفاوت هایی که باعث می شود اساتید شیمی کنکور در دو دسته متضاد قرار بگیرند، شیوه تدریس آنهاست.

این که به صورت مفهومی با دانش آموز کار می کنند یا به صورت اصطلاحاً تکنیکی.

تدریس مفهومی شیمی کنکور به این معناست که به دانش آموز مفاهیم را آموزش دهیم نه صرفاً فرمول هایی برای حل سریع سوالات بدون اینکه اصلاً مفهوم آنها را متوجه شده باشیم.

در واقع تمام کسانی که درصد بالایی در شیمی کنکور می زنند، بدون تردید شیمی را به صورت مفهومی خوانده اند نه صرفاً حفظ کردن تعدادی فرمول و تکنیک.

همچنین بهترین توصیه ای که می توانیم به شما داشته باشیم این است که از مدرس موردنظر بخواهید قبل از عقد قرارداد برای برگزاری طولانی مدت کلاسها، یک یا دو جلسه کلاس با دانش آموز شما داشته باشد تا با شیوه تدریس او آشنا شوید.

راه حل: شیوه تدریس تیم اساتید شیمی ایران به صورت کاملاً مفهومی است. هرچند که روش ها و تکنیک هایی برای حل سریع تر سوالات نیز در هر بخش آموز داده می شود.

فریب قیمت های نجومی را نخورید

شاید شما هم فکر میکنید که حق التدریس کلاسهای شیمی نجومی است و مدرسان شیمی از شما قیمت های خیلی زیادی را برای تدریس شیمی کنکور طلب می کنند.

در حالی که واقعاً اینطور نیست و قیمت های نجومی فقط محدود به بخش کوچکی از اساتید است. اساتیدی که به واسطه نوشتن یک کتاب یا تالیف یک پکیج آموزشی، به درآمد کافی و دلخواه خود در هر ماه رسیده اند و به تدریس خصوصی شیمی کنکور صرفاً به صورت یک چیز لوکس و فانتزی نگاه می کنند.

در واقع نگاه این دسته از مدرسان (که بسیاری از آنها مشهورتر از سایرین هستند) این است که قیمتی بالا را به خانواده ها اعلام کنند، زیرا اگر خانواده چنین قیمتی را نپذیرد و کلاس لغو شود، که برای آنها مشکلی نیست زیرا به مبلغ آن نیازی ندارند ولی اگر خانواده بپذیرد لااقل قیمت بالایی باشد که برایشان انگیزه ایجاد شود.

در واقع واضح است که این مدرسان اساتید مشهور شیمی هستند نه لزوماً اساتید برتر شیمی. زیرا امتناع آنها از تدریس با ارائه قیمت های نجومی، عملاً تجربه تدریس آنها را هم بسیار محدود کرده است.

راه حل: ما قیمت کلاس های شیمی کنکور در کرج را تا حد امکان پایین نگه داشته ایم. هدف ما بیشترین میزان تدریس با کیفیت و قیمت مناسب است، نه تدریس انگشت شمار با قیمت زیاد.

بهترین اساتید شیمی کنکور کرج

بهترین استاد شیمی کنکور کرج کیست؟

اساتید زیادی در کرج مشغول به تدریس شیمی کنکور هستند؛ با این حال طبق توصیه ما، بهترین استاد و دبیر شیمی کنکور در کرج استاد میلاد دهقان و استاد حسین هستند.

چرا تدریس خصوصی شیمی در کرج؟

شاید شما هم فکر می کنید برای داشتن کلاس با بزرگان شیمی ایران، باید حتما ساکن تهران باشید یا به موسسات تهران مراجعه کنید. اما ما این فرصت را برای شما فراهم آورده ایم تا با اساتید تراز اول درس شیمی مدارس و موسسات برتر تهران، در همین کرج کلاس داشته باشید.

قیمت تدریس خصوصی شیمی در کرج چقدر است؟

با اینکه از کرج تا تهران فاصله چندانی نیست، ولی هزینه برگزاری کلاس شیمی کنکور، تقویتی، المپیاد یا دانشگاهی با اساتید برتر کرج نسبت به اساتیدی با همین نمره و تراز علمی در تهران قابل مقایسه نیست.

قیمت تدریس خصوصی شیمی در کرج

عوامل متعددی در تعیین حق التدریس منصفانه برای کلاس خصوصی شیمی کنکور در کرج دخیل هستند که برخی از آنها عبارتند از:

– می خواهید با چه استادی (چه رزومه ای، چندسال تجربه تدریس و…) کلاس بردارید؟

– می خواهید چند جلسه کلاس داشته باشید؟ آیا صرفا یکی دو جلسه یا به صورت منظم؟

– آیا کلاس حضوری تدریس شیمی در کرج را می خواهید یا کلاس مجازی؟

– کلاس شیمی کنکور می خواهید، کلاس شیمی دانشگاهی، تقویتی یا المپیاد؟

– شیوه پرداخت شما به صورت پیش پرداخت است، اقساطی است یا بعد از هرجلسه (نقدی)؟

– و…

بنابراین همانطور که مشاهده می کنید، عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت مناسب برای کلاس شیمی کنکور نقش دارد که ما در اینجا به برخی از آنها پرداختیم.

بیشتر بخوانید: قیمت تدریس خصوصی المپیاد شیمی امسال چقدر است؟

با این حال ما در تیم اساتید شیمی ایران، این امکان را فراهم آورده ایم که شما با بهترین اساتید شیمی ایران کلاس داشته باشید. رزومه اساتید ما شامل موارد زیر است:

  • برندگان مدال های طلا، نقره و برنز المپیادهای شیمی کشوری
  • فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران و شریف
  • اساتید با تجربه حداقل 5 و حداکثر 20 سال سابقه تدریس شیمی
  • رتبه های برتر کنکور سراسری (از جمله درصد 100 در شیمی)
  • مولفان کتاب ها و جزوات پرفروش
  • اعضای انجمن شیمی ایران
  • اعضای بنیاد ملی نخبگان
  • اعضای باشگاه دانش پژوهان جوان
  • اساتیدی با سابقه تدریس در مدارس برتر تهران (مثل علامه حلی، فرزانگان، انرژی اتمی و…) و همچنین مدارس برتر کرج (مثل شهید سلطانی و فرزانگان های کرج)
  • و…

در ادامه قیمت به روز شده کلاس های شیمی تقویتی، کنکور، المپیاد و دانشگاهی در کرج را در سال جدید مشاهده می کنید:

  • کلاس مجازی: ساعتی 300 تا 400 هزار تومان
  • کلاس حضوری: ساعتی 400 تا 600 هزار تومان
  • قیمت ها در سال 1402 معتبر است

مشاوره تدریس شیمی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با بهترین اساتید شیمی کرج همین حالا با ما تماس بگیرید:

تماس با تیم اساتید شیمی ایران

  • مشاوره: 09337783020 - استاد حسین زمانی نسب طلای المپیاد شیمی
  • تلگرام: @HosseinZamaninasab
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم پاسخگویی تلفنی، در واتس اپ یا تلگرام به همین شماره پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تدریس شیمی در کرج ، تدریس شیمی کنکور در کرج ، کلاس خصوصی شیمی در کرج ، بهترین موسسه شیمی کنکور در کرج ، بهترین دبیر شیمی کرج ، دبیر شیمی کنکور در کرج

4/5 - (6 امتیاز)