آیا شما هم به دنبال تدریس خصوصی شیمی در تهران با یک معلم یا دبیر شناخته شده و مورد اطمینان هستید؟ در این صورت باید این مژده را به شما بدهیم که این سایت دقیقا همانی است که به دنبالش بودید.

ما در اینجا شما را با نکاتی که بسیاری از مدرسان شیمی دبیرستان و دانشگاه می خواهند از شما پنهان کنند آشنا می کنیم و به شما معیارهای انتخاب یک معلم خصوصی شیمی مناسب را ارائه می دهیم.

در پایان شماره معلم خصوصی خوب شیمی در تهران را در اختیار شما قرار می دهیم تا هر زمان که خواستید بتوانید از طریق تماس تلفنی، واتس اپ یا تلگرام با او در ارتباط باشید.

برای تدریس خصوصی شیمی در تهران کجا برویم؟

برای شرکت در یک کلاس خصوصی شیمی در تهران شما راهکارهای زیادی دارید؛ این راهکارها عبارتند از:

تهیه بسته های آموزش شیمی ویدیویی

بسته های آموزش شیمی پرش، کنکور آسان است و حرف آخر از جمله پکیج های آموزش خصوصی شیمی به صورت ویدیویی البته برای کنکور سراسری است.

همچنین شرکت در کلاس های شیمی سایت فرادرس نیز یکی دیگر از روش ها به طور خاص برای آموزش خصوصی شیمی دانشگاهی است.

  • مزایا: مهمترین مزیت این روش، قیمت کمتر آن نسبت به کلاسهای خصوصی آنلاین یا حضوری است. زیرا در این روش، استاد یک بار تدریس کرده و فیلمبرداری انجام شده است و این فیلم ها به صورت گسترده برای فروش به هزاران نفر پخش شده است.
  • معایب: با این حال عدم امکان تعامل با استاد، عدم شخصی سازی تدریس برای سطح علمی دانش آموز یا دانشجو و عدم امکان رفع اشکال و برنامه ریزی متناسب با شرایط شما، از معایب این روش تدریس است. به زبان ساده اگر در تدریس خصوصی حضوری یا مجازی شما چیزی را متوجه نشوید می توانید از معلم یا استاد بپرسید. ولی در کلاس های ضبط شده چه می خواهید بکنید؟

شرکت در کلاس های مجازی یا آنلاین شیمی در تهران

شرکت در یک کلاس مجازی خصوصی شیمی، روش دیگر و البته کم هزینه تر برای شرکت در کلاس خصوصی شیمی در تهران است.

در این روش شما می توانید از طریق همین وبسایت، با یک معلم طراز اول و باتجربه، کلاس خصوصی مجازی شیمی داشته باشید. این کلاس ها معمولا در نرم افزار اسکای روم یا ادوبی کانکت برگزار می گردد.

  • مزایا: مزیت های اصلی شامل قیمت پایین تر به نسبت کلاس خصوصی شیمی حضوری، امکان نگارش جزوه اختصاصی تایپ شده، راحتی بیشتر در زمان شرکت در کلاس (شما می توانید دراز بکشید و در حالی که تخمه می خورید به درس گوش کنید!!) و عدم ماندن در ترافیک یا پرداخت هزینه برای آموزشگاه و غیره است. همچنین در این روش شما می توانید بدون درنظر گرفتن فاصله مکانی، مثلا با یک استاد در تهران یا هر شهر دیگر کلاس داشته باشید.
  • معایب: معایب نیز شامل قیمت بالاتر به نسبت کلاس های ویدیویی ضبط شده و همچنین بازدهی کمتر برای بعضی کلاسها نسبت به حالت حضوری است. (البته تجربه نشان داده در بعضی موارد بازدهی کلاس های مجازی نه تنها به اندازه کلاس های خصوصی حضوری، بلکه حتی ممکن است بیشتر هم باشد). همچنین به عنوان عیب آخر، در تدریس بعضی مباحث که نیاز به رسم شکل دارند، ممکن است بازدهی کلاس مجازی کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: با بهترین اساتید شیمی کنکور آشنا شوید

بیشتر بخوانید: تدریس خصوصی در کرج با قیمت مناسب با اساتید برتر

برداشتن کلاس خصوصی شیمی در تهران به صورت حضوری

روش دیگر، شرکت در کلاس خصوصی شیمی به صورت سنتی یعنی از طریق حضوری است.

در این روش یا استاد مورد نظر به محل زندگی شما می آید یا شما به محل زندگی استاد می روید یا با رزرو کردن کلاس در یک آموزشگاه علمی آزاد در تهران، کلاس شیمی خصوصی خود را در آنجا برگزار می کنید.

  • مزایا: در این کلاس ها نیز امکان نگارش جزوه اختصاصی به دست مدرس برای شما وجود دارد، ارتباط و تعامل بهتری بین استاد و شاگرد شکل می گیرد (Fact to Face)، آموزش معمولا بازدهی بالاتری دارد، تمام مباحث با بازدهی یکسان قابل تدریس است.
  • معایب: به نسبت کلاس خصوصی مجازی و ویدیویی ضبط شده گران تر است، یا استاد یا شاگرد یا هر دو باید بخشی از زمان خود را در ترافیک و برای رفت و آمد تلف کنند و خستگی کلاس ها معمولا بیشتر از حالت آنلاین یا ضبط شده است.

شماره معلم خصوصی شیمی در تهران

شماره تلفن معلم خصوصی شیمی در تهران

برای پیدا کردن شماره تماس معلم خصوصی شیمی در تهران راه های زیادی وجود دارد:

یکی از راه ها این است که در آگهی های سایت یا اپلیکیشن دیوار (بخش تدریس مدرسه و آموزشگاه) جستجو کنید “تدریس شیمی” و سپس لیستی از آگهی هایی نمایان می شود که در تماس با هرکدامشان، یک معلم خصوصی شیمی در تهران تلفن را پاسخ می دهد.

با این حال توجه داشته باشید بحث کلاهبرداری در این نرم افزار (که انصافا بسیار مفید است) نیز زیاد مشاهده می شود.

برای مثال در یکی از موارد، یک مدرس شیمی در تهران با آگهی در سایت دیوار وعده قبولی تضمینی کنکور را به افراد می داد. یکی از دانش آموزانی که با این فرد قرارداد امضاء کرده بود، مبلغی نزدیک بر 100 میلیون تومان را برای قبولی در یکی از رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی در یکی از دانشگاه های تهران به این فرد پرداخت کرده بود.

ولی پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه شده بودند که فرد موردنظر کلاهبرداری بیش نیست و بعد هم شکایت و دادسرا و سایر مسائل!

بنابراین شما بایستی در تماس با معلم های خصوصی شیمی در تهران از طریق سایت یا اپلیکیشن دیوار توجه و دقت کافی را داشته باشید تا بعدا پشیمان نشوید.

یکی دیگر از راهها پیدا کردن شماره دبیر خصوصی شیمی در تهران از طریق توصیه دوستان و آشنایان است.

با این حال توجه داشته باشید که معلم یا استادی که برای یک دانش آموز استاد خوبی باشد، ممکن نیست دقیقا برای شما هم به همان میزان موثر و مفید باشد.

بنابراین لازم است قبل از برداشتن کلاس با هر استاد یا معلم خصوصی شیمی در تهران، از رزومه علمی و شغلی او اطمینان کسب کنید.

در نهایت راه سوم و راه توصیه شده ما، تماس با تیم اساتید شیمی ایران، برای معرفی استاد شیمی کنکور یا استاد دانشگاه شیمی به شماست.

شما می توانید از طریق پل ارتباطی زیر با ما در تماس باشید تا به شما بهترین دبیران و معلمان خصوصی شیمی تهران را معرفی کنیم.

تماس با تیم اساتید شیمی ایران

  • مشاوره: 09337783020 - استاد حسین زمانی نسب طلای المپیاد شیمی
  • تلگرام: @HosseinZamaninasab
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم پاسخگویی تلفنی، در واتس اپ یا تلگرام به همین شماره پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

برای تدریس خصوصی شیمی در تهران چند جلسه کلاس لازم است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت طبیعتا اگر بتوانید در طول سال تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم هر هفته 2 یا 3 ساعت کلاس خصوصی شیمی داشته باشید، بهترین نتیجه ممکن حاصل خواهد شد.

ولی اگر از نظر مالی محدودیت دارید، برای هر یک از مقاطع شیمی دهم، شیمی یازدهم و شیمی دوازدهم حداقل 15 تا 20 ساعت کلاس فشرده مورد نیاز است.

برای جمع بندی شیمی کنکور سراسری هم یک دوره 20 ساعته کفایت می کند.

همچنین در صورتی که به دنبال کلاس المپیاد شیمی هستید، بین هفته ای 2 تا 3 ساعت برای حداقل 2 یا 3 سال تحصیلی، حداقل تعداد کلاسی است که احتیاج دارید. یا برای شرکت در یک دوره فشرده مرحله اول المپیاد شیمی، در صورتی که می خواهید شانس بسیار بالای قبولی را داشته باشید، حدود 40 تا 50 ساعت برای تسلط از صفر تا صد مورد نیاز است.

و در نهایت برای آموزش مباحث شیمی دانشگاه (شیمی عمومی، شیمی دارویی، شیمی آلی، شیمی تجزیه و…) نیز بسته به رفرنس و درس مورد نظر، بین 10 تا 30 ساعت زمان برای تدریس خصوصی کامل مبحث موردنظر زمان لازم است.

تدریس خصوصی شیمی کنکور در تهران

هزینه تدریس خصوصی شیمی در تهران

متاسفانه در سالهای اخیر، بعضی از مدرسان شیمی کنکور از تمایل بیش از حد خانواده ها برای قبولی فرزندانشان در رشته های برتر (مثل پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، مهندسی برق و…) سوء استفاده کرده و با ارائه مبالغ نجومی برای حق التدریس شیمی دبیرستان و شیمی کنکور، به نوعی این بازار را خراب کرده اند.

بیشتر بخوانید: هزینه واقعی تدریس خصوصی شیمی چقدر است؟

توصیه ما به شما که به دنبال کلاس خصوصی شیمی در تهران هستید، یک چیز است: وقتی با قیمت های نجومی برای تدریس شیمی خصوصی مواجه شدید از خود بپرسید “آیا در این یکی دو ساعت مگر قرار است چه چیزی آموزش داده شود که اینقدر هزینه دارد؟”

در واقع تقریباً تمام مدرسانی که قیمت های نجومی برای تدریس خصوصی شیمی ارائه می دهند، صرفا تکیه بر شهرت خود دارند و همچنین نیاز مالی خاصی به کلاس ها ندارند و در واقع اینطور فکر میکنند که همیشه خانواده هایی هستند که با عدم آگاهی به آنها اعتماد کنند و هزینه های میلیونی بپردازند.

ما در تیم اساتید شیمی ایران، این امکان را برای خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان تهرانی فراهم آورده ایم که با هر بودجه مالی که هستید، بتوانید در کلاس های خصوصی شیمی در تهران شرکت کنید.

لازم به ذکر است کلیه اساتید ما، مدال آوران المپیادهای شیمی کشوری و جهانی، رتبه های برتر کنکور، فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران و شریف و مولفان جزوات و کتاب های برتر هستند.

  • کلاس مجازی: ساعتی 300 تا 400 هزار تومان
  • کلاس حضوری: ساعتی 400 تا 600 هزار تومان
  • قیمت ها در سال 1402 معتبر است

مشاوره تدریس شیمی

برای تدریس خصوصی شیمی در تهران به کجا زنگ بزنیم؟

برای اطلاع از حق التدریس، رزرو کلاس خصوصی شیمی، برنامه ریزی و مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از تعداد جلسات لازم برای رسیدن به تسلط موردنظرتان، هم اکنون از طریق شماره های درج شده در این صفحه با ما تماس بگیرید.

هزینه کلاس خصوصی شیمی در تهران چقدر است؟

هزینه یا حق التدریس کلاس خصوصی شیمی بستگی به عوامل متعددی دارد. از جمله رزومه علمی استاد، تجربه مدرس، مبحث موردنظر و... ولی به طور کلی ما توصیه میکنیم از پذیرفتن قیمت های خیلی گران یا خیلی ارزان پرهیز کنید. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

آیا کلاس خصوصی آنلاین هم دارید؟

بله. کلاس های شیمی تیم اساتید شیمی ایران هم به صورت خصوصی حضوری و هم به صورت خصوصی مجازی (آنلاین) قابل برگزاری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان، ارائه راهنما و برنامه ریزی تحصیلی و پاسخ به هر سوالی که در ذهن دارید، کافیست از طریق پل ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

تماس با تیم اساتید شیمی ایران

  • مشاوره: 09337783020 - استاد حسین زمانی نسب طلای المپیاد شیمی
  • تلگرام: @HosseinZamaninasab
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم پاسخگویی تلفنی، در واتس اپ یا تلگرام به همین شماره پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: کلاس خصوصی شیمی در تهران ، هزینه تدریس خصوصی شیمی در تهران ، شماره معلم خصوصی شیمی در تهران

4.8/5 - (5 امتیاز)