انتخاب بهترین اساتید شیمی کنکور ایران کار دشواری است؛ به این دلیل که تاکنون نظرسنجی بزرگی برای انتخاب بهترین دبیر شیمی کنکور ایران برگزار نشده است و هر آنچه می شنویم حدس و گمان است.

با این حال ما سعی کردیم در یک کار پژوهشی، فهرستی را تحت عنوان بهترین اساتید شیمی کنکور ایران برای شما آماده کنیم و ضمنا به این سوال پاسخ دهیم که بهترین استاد شیمی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین استاد شیمی کنکور یا مشهورترین آنها؟

وقتی می گوییم بهترین استاد شیمی کنکور، یعنی استادی که با توجه به حق التدریسی که می گیرد، بیشترین بازدهی ممکن را برای آموزش بچه های کنکوری داشته باشد و نتایج شاگردان او در اخذ رتبه های برتر کنکور سراسری نسبت به دیگر اساتید درخشان تر باشد.

ولی از آنجا که هیچ نظرسنجی سراسری برای انتخاب بهترین استاد شیمی کنکور صورت نگرفته است، اینترنت و فضای مجازی پر است از رتبه بندی هایی که در واقع مشهورترین اساتید شیمی کنکور ایران را معرفی می کنند.

برای مثال یک لیست که به صورت گسترده ای در اینترنت منتشر شده است، لیست بهترین اساتید شیمی کنکور ایران را به شکل زیر معرفی کرده است:

رتبه1: استاد بابایی

رتبه 2: استاد بهمن بازرگانی

رتبه 3: استاد محمدرضا مصلایی

رتبه 4: …

ولی بررسی بیشتر ما نشان داد که شخصی که این لیست را در اینترنت منتشر کرده است، خود یکی از مدرسان شیمی کنکور بوده که سعی داشته با این رتبه بندی نام خود را نیز جزو نفرات برتر بگنجاند!! (ما از ذکر نام این همکار عزیزمان معذوریم)

همانطور که مشاهده می کنید، نفرات دیگری هم که در این لیست ذکر شده اند، اغلب جزو مشهورترین اساتید شیمی کنکور ایران هستند نه لزوما بهترین آنها!

به عنوان یک مثال فردی به نام ریحانه پارسا ظاهراً یکی از مشهورترین بازیگران ایرانی است که صفحه اینستاگرام او بالغ بر 700 هزار دنبال کننده دارد. ولی آیا واقعا او که بخش اعظم هنرش بازی کردن در سه چهار سریال درجه سوم تلویزیونی و البته به اشتراک گذاشتن دعواهای خاله زنکی با فردی موسوم به مهدی کوشکی و دیگران است بازیگر بهتری است یا فردی مثل بهمن مفید، بازیگر برجسته ایرانی که پرطرفدارترین پیج او در اینستاگرام تنها 30 هزار فالوئر دارد!!؟

بنابراین باید نتیجه گرفت که شهرت یک چیز است و کیفیت کار یک چیز دیگر.

لیست واقعی بهترین اساتید شیمی کنکور ایران

با این حال برای اینکه با لیستی از بهترین اساتید شیمی کنکور ایران آشنا شویم، ما بر اساس جستجوهای صورت گرفته در موتور جستجوی گوگل (در آبان ماه سال 1399)، فهرست زیر را از بهترین دبیران شیمی کنکور ایران پیدا کردیم.

توجه داشته باشید این فهرست به ترتیب حروف الفباست و تعدادی از پرطرفدارترین استادهای شیمی کنکور ایران را پوشش می دهد.

استاد آقاجانی

محمدرضا آقاجانی که ویدیوهای آموزشی نظام قدیم او در سایت مدرسه صنعتی شریف (طراح آلاء) بسیار مورد توجه قرار گرفت، یکی از استاد شیمی مشهور ایران است.

عکس آقاجانی شیمی کنکور

استاد ابوالقاسمی

مهندس علیرضا ابوالقاسمی، مدرس مجموعه آموزشی رایان و شبکه آموزش صدا و سیما و همچنین مولف کتاب های تخته سیاه، چهل آزمون نوبل و انتشارات مرجع، یکی دیگر از استادهای مشهور شیمی کنکور در ایران است.

استاد انوشه

استاد محمد حسین انوشه از دبیران قدیمی و با تجربه درس شیمی می باشد استاد انوشه از دبیران مشهور دهه های 60 تا 90 شمسی می باشد. استاد انوشه را با اولین نسل از کتاب های آموزشی کنکوری و همینطور کتاب های قلمچی به یاد داریم.

عکس محمدحسین انوشه شیمی کنکور

استاد بابایی

مدرس مدارس و آموزشگاه های برتر تهران: هدف، پرستو، ماهان، بهارستان کرج و مدارس: ابوریحان، خرد، مهدوی، ادیب فرزانه، کوشش و… که عمده شهرت خود را مدیون تالیف کتاب های شیمی مبتکران به همراه بهمن بازرگانی است. از او معمولا به عنوان مشهورترین استاد شیمی کنکور ایران نام برده می شود.

عکس استاد رضا بابایی شیمی کنکور

استاد براتی

مهدی براتی از اساتید شیمی کنکور و مولف کتاب های شیمی خیلی سبز است.

استاد بهمن بازرگانی (بهمن بازرگان)

بهمن بازرگانی یا بهمن بازرگان، یکی از مشهورترین اساتید شیمی کنکور ایران است که عمده شهرت خود را مدیون کتاب های شیمی مبتکران است که در سطح کشور بسیار پرفروش بوده اند.

عکس بهمن بازرگانی شیمی کنکور

استاد پویان نظر

مهندس حامد پویان نظر مدرس شیمی کنکور تهران و شهرستان ها، طراح آزمون های پیش کانون فرهنگی آموزش و مولف کتب کمک آموزشی و جزوات شیمی است.

استاد رادمان مهر

محمود رادمان مهر مدرس پکیج های شیمی موسسه ونوس است و مدرک کارشناسی ارشد شیمی دارد. وی مولف کتب شیمی کمک درسی برای کنکور سراسری و استاد پروازی شیمی در استان های مختلف ایران است.

عکس استاد رادمان مهر شیمی کنکور

استاد ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان نیز یکی دیگر از مدرسان شیمی ایران و دارای مدرک شیمی از دانشگاه اصفهان می‌باشد. مهندس ربیعیان مشاور موسسه گاج در اصفهان و طراح سوالات آزمون گاج و مدیر گروه مشاوره موسسه “کنکور آسان است” می باشد.

استاد شیخ الاسلامی

محمد شیخ الاسلامی، کارشناس علمی آموزش کتاب های شیمی مبتکران بهمن بازرگانی، مدرس مدارس برتر تهران و مراکز سمپاد دختران و طراح کنکور های آزمایشی از مدرسان مشهور شیمی کنکور در ایران است.

عکس محمد شیخ الاسلامی شیمی کنکور

استاد شیروانی

دکتر شیروانی دارای دکترای شیمی آلی از دانشگاه خوارزمی تهران می باشد. او عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و مدرس دی وی دی های آموزشی موسسه حرف آخر می باشد.

استاد صالحی راد

مهدی صالحی راد که ظاهرا دارای تحصیلات در زمینه دکترای شیمی معدنی است، مدرس و مولف شیمی در حوزه آموزش در موسسه کنکوری «پرواز کنکوریها» می باشد. وی همچنین مولف کتاب در انتشارات مهر و ماه است.

عکس مهدی صالحی راد استاد شیمی کنکور

استاد قهرمانی فرد

دکتر فاضل قهرمانی فرد، استاد شیمی کنکور ایران است. وی دبیر و استخدام رسمی آموزش و پرورش بوده، مدرک کارشناسی دبیری شیمی از دانشگاه تبریز دارد، مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران گرفته است و دارای مدرک دکترای شیمی گرایش تجزیه در همین دانشگاه است.

وی به خصوص در کانال تلگرامی خود با ارائه جزوات اختصاصی شیمی کنکور فعال است.

استاد محصص

مهران محصص، مولف کتاب های مختلف شیمی کنکور یکی دیگر از استاد شیمی مشهور ایران است.

استاد مرادی

دکتر محمد مرادی فارغ التحصیل دانشگاه تهران و مدرس شیمی آموزشگاه های معروف کشور از جمله آموزشگاه تخته سیاه است و همیشه کلاس ها و همایش های شیمی ایشان طرفدار دارد.

استاد مسیح

استاد اشکان مسیح که از مدرسان آموزشگاه های کنکور بعثت، برهان و ماهان تهران است، یکی دیگر از استادهای مشهور شیمی کنکور ایران است. وی تجربه استاد پروازی در بعضی شهرهای ایران را در رزومه خود دارد.

استاد مصلایی

استاد محمدرضا مصلایی از دبیران مشهور شیمی ایران دارای مدرک فوق لیسانس شیمی می باشد. محمدرضا مصلایی دارای سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان، فرزانگان و علامه حلی می باشد.

عکس استاد مصلایی شیمی کنکور

استاد مومن زاده

استاد مومن زاده نیز یکی دیگر از مدرسان شیمی کنکور ایران است که به خصوص در شبکه های مجازی و سایت آپارات ویدیوهای زیادی از تدریس شیمی توسط وی وجود دارد.

قیمت کلاس شیمی کنکور با اساتید مشهور ایران

قبل از هرچیز توصیه می کنیم مقاله قیمت تدریس شیمی (آنلاین و حضوری) را حتماً بخوانید.

برای اینکه بتوانید با اساتیدی که در بالا اسم آنها آورده شد کلاس داشته باشید، چند راه روبروی خود دارید:

راه اول: کلاس خصوصی با این اساتید

این راه چندان توصیه نمی شود. زیرا برای برداشتن کلاس خصوصی با اکثر این اساتید باید حق التدریس های نجومی پرداخت کنید.

در مقابل فکر نکنید چیز زیادی هم دریافت می کنید؛ چرا که بازدهی کلاس های خصوصی شیمی کنکور با این اساتید تفاوت محیرالعقولی با کلاس خصوصی با اساتید خوب دیگر که به شهرت این ها نیستند، ندارد. در حالی که هزینه ای که باید برای کلاس برداشتن با این اساتید پرداخت کنید احتمالا چندبرابر یا حتی بیش از ده برابر است!

بیشتر بخوانید: کلاس خصوصی آنلاین شیمی کنکور با اساتید برتر تهران

راه دوم: کلاس خصوصی با اساتید برتر که چندان مشهور نیستند

در کشور هزاران استاد و دبیر شیمی کنکور فعالیت می کند که بسیاری از آنها تحصیلات مرتبط دانشگاهی در این زمینه دارند، جزوات و کتاب های مختلفی را تالیف کرده اند و سالهای سال تجربه تدریس شیمی و پرورش رتبه های برتر کنکور را دارند.

ولی به دلایل مختلف دارای شهرتی در حد اساتیدی که از آنها نام برده شد نیستند.

این موضوع باعث می شود بتوانید با هزینه ای بسیار مناسب تر، بتوانید با اساتیدی کلاس داشته باشید که کیفیت عالی دارند ولی شرکت در کلاس های خصوصی آنها کاملا مقرون به صرفه است.

برای اطلاعات بیشتر نوشته های زیر را ببینید:

تدریس شیمی دهم با بهترین اساتید شیمی کنکور ایران

تدریس شیمی یازدهم با بهترین اساتید شیمی کنکور ایران

تدریس شیمی دوازدهم با بهترین اساتید شیمی ایران

تدریس شیمی کنکور با اساتید برتر شیمی ایران

تدریس المپیاد شیمی توسط مدال آوران المپیاد

راه سوم: خرید بسته های آموزشی ضبط شده اساتید فوق

در این روش شما می توانید از اساتیدی که در بالا ذکر شد، بسته های آموزشی مرتبط را خریداری کنید.

با این حال توجه داشته باشید بازدهی و راندمان کلاس های ضبط شده به اندازه کلاس های زنده نیست.

در ادامه آخرین و به روز ترین قیمت کلاس خصوصی شیمی آورده شده است:

  • کلاس مجازی: ساعتی 300 تا 400 هزار تومان
  • کلاس حضوری: ساعتی 400 تا 600 هزار تومان
  • قیمت ها در سال 1402 معتبر است

مشاوره تدریس شیمی

بهترین اساتید شیمی کنکور ایران چه کسانی هستند؟

طبیعتا هیچ نظرسنجی جامعی برای انتخاب بهترین استاد شیمی کنکور ایران صورت نگرفته است. ولی نتیجه پژوهش ما در موتور جستجوی گوگل این لیست را که در همین صفحه مشاهده می کنید، ارائه داده است. در واقع می توان گفت اینها مشهورترین استادهای شیمی هستند.

قیمت کلاس خصوصی با اساتید برتر شیمی چقدر است؟

اگر اساتید موردنظر جزو مشهورترین ها باشند، حق التدریس آنها معمولا خیلی زیاد است. زیرا آنها نیاز مالی خاصی به تدریس ندارند و معمولا قیمت های نجومی پیشنهاد می کنند. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بهترین استاد شیمی کنکور ایران کیست؟

در پاسخ به این سوال، نام افراد زیادی برده می شود. برخی بهمن بازرگانی را بهترین استاد شیمی کنکور می دانند، برخی رضا بابایی، برخی مصلایی و... ولی دقت داشته باشید شهرت یک استاد لزوما به معنی برتر بودن او نیست.

شماره تلفن بهترین اساتید شیمی ایران

برای پیدا کردن شماره معلم خصوصی شیمی و بهترین دبیران شیمی تهران و شهرستان، می توانید این مقاله را مطالعه کنید: شماره دبیران شیمی تهران را از کجا پیدا کنیم؟

همچنین شما می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا مقدمات حضور شما در کلاس های اساتید شیمی خوب ایران با قیمت مناسب را برایتان فراهم کنیم:

تماس با تیم اساتید شیمی ایران

  • مشاوره: 09337783020 - استاد حسین زمانی نسب طلای المپیاد شیمی
  • تلگرام: @HosseinZamaninasab
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم پاسخگویی تلفنی، در واتس اپ یا تلگرام به همین شماره پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین اساتید شیمی ایران ، رتبه بندی اساتید شیمی کنکور ، محبوب ترین اساتید شیمی کنکور

3.6/5 - (36 امتیاز)