توضیحات

نگین ه. از دانش پژوهان مدارس سمپاد استان قزوین، به مدت دو سال تحصیلی در کلاسهای المپیاد شیمی تیم اساتید شیمی ایران شرکت داشته است. او تجربه خود از حضور در این کلاس های المپیاد شیمی را برای ما چنین بازگو کرد:

ایشون اولین استاد المپیاد شیمی ما بودن ؛ در واقع آشنایی ما با دریای وسیع المپیاد شیمی بوسیله ی ایشون صورت گرفت . ما در کلاسهای ایشون ، مطالب رو عمقی و در محیطی به دور از استرس یاد میگرفتیم . ایشون علاوه بر اینکه مطالب رو از ابتدا به ما می آموختند و تا عمق مطلب پیش می‌رفتند ، فضای کلاس ایشون به گونه ای بود که ما به دور از هر گونه استرس ، میتونستیم سوالاتمون رو بیان کنیم ( چه سوالاتی که بسیار ساده به نظر می رسیدند ، چه پیچیده ) و ایشون با نهایت صبر و حوصله به ما پاسخ میدادند و تا زمانی که مطمئن نمیشدند ما کامل متوجه شدیم ، توضیح مطلب رو ادامه می‌دادند .
ایشون همچنین یک مشاور و همراه دلسوز در مسیر المپیاد ما هستند که ما در زمینه های دیگری علاوه بر درس مثل تمرکز ، انگیزه ، برنامه ریزی و … هم ازشون کمک میگیریم و ایشون کاملا علمی و با حوصله و صبر به ما کمک میکنند .
من از اینکه افتخار این رو داشتم که دانش اموز ایشون باشم بسیار خوشحالم و امیدوارم که همه ی دانش آموزان المپیاد شیمی ، توفیق داشتن استادی مانند این استاد رو داشته باشند .